Perşembe, Temmuz 21, 2011

gitmek gitmektir işte hepsi bu..

avuçlarımı açtım ılık ılık damlayan yağmur avuçlarıma doluyordu. gözyaşlarımmıydı onlar. adımlarını duyuyorum hala. biri uzaklaşıyor bu kentten. biri terkediyor bu kenti.. elinde geçmişini de sıkıştırdığı bir bavul ve anılar..arabanın kapısını açtı şimdi..vazgeçermi diye bekliyorum. gitsem mi peşinden. koşsam..nefes alışını duyabiliyorum. yağmurun altında sigarasıyla duruyordu öylece. boş boş bakıyordu. üzgün mü anlayamadım. gitmekten vazgeçsin diye içimden dua edişim haykırışım artıyordu. duymasını bekliyordu bir yanım. bağırmak istiyordum sesim çıkmıyor nefes alamıyordum. yürümeye kalktım. olduğum yere yığılıp kalmışım. gözlerimi açtığımda hala aynı yerdeydim. rüya olduğunu sandığım şey gerçekti. yağmur dinmişti. etrafta hiç kimse yoktu. gitmişti. bir veda bile etmeden..

Hiç yorum yok: